Hobi Günlüğü

 Bir gün dersteyken bir öğretmenimiz (Erhan Baş) kitabı sadece okuyarak rafa kaldırmanın hiçbir faydasının olmadığını, o kitapla ilgili notlar alarak ya da altlarını çizerek onu akılda kalıcı yapmamız gerektiğini söylemişti. Bunu düşününce bana da çok mantıklı geldi, hiçbir not tutmadığım kitaplara bakınca sadece onlarla ilgili bir-iki olayı hatırlıyorum. Beğendiğim her şey aklımdan uçup gidiyor. 

Bunun için yeni bir defter oluşturdum. Kitaplarla ilgili yorumum ve puanımı yazmaya başladım. Hatta defterde kitabın yanında film/dizi ve albüm yorumları da yapmaya başladım. Bir nevi hobi günlüğü. İzlediğim, dinlediğim ya da okuduğum şeylere dönüp bakmak çok güzel olmaya başladı. Artık izlemek için film izlemiyorum ya da okuduğum kitap bir kerelik okunup rafa kaldırılmıyor. Albüm yorumu yapmak için yeni albümler keşfetmeye başladım ve hiç beklemediğim müzik türleri beğenmeye başladım. 

Yani, ilginiz varsa bunu başka etkinliklere uyarlayıp (gittiğiniz şehirler için, izlediğiniz maçlar için) hobi günlüğü tutmak emin olun sizi bazı şeyleri yapmak için daha çok heveslendirebilir. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu Bloğun Amacı

Sen Hangi Tanrının Kabinindesin?

Neden romantik filmler?